Johanine koláče

Reklamačný poriadok

1. KONTROLA TOVARU PRI PREVZATÍ

Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať, či tovar nie je poškodený a či zodpovedá špecifikácii uvedenej v objednávke. Prevzatím predmetu kúpy kupujúci prejavuje súhlas s výzorom, veľkosťou a množstvom tovaru. Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z týchto dôvodov.
Ak kupujúci zistí poškodenie senzorických vlastností tovaru, ktoré pri preberaní nebol schopný posúdiť (najmä chuť a vôňa), je povinný reklamáciu uplatniť v záručnej dobe uvedenej na Dodacom liste.
Za chybu tovaru nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku neprimeranej prepravy, nesprávneho uskladnenia, nedodržaním teploty skladovania, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim, či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu.


2. PRIEBEH REKLAMÁCIE

Ak Kupujúci zistí skutočnosti, ktoré môžu byť predmetom reklamácie, kontaktuje predávajúceho bez zbytočného odkladu, najneskôr v deň nasledujúci po prevzatí produktov, a to osobne v prevádzke Johanine koláče, s.r.o., Pavla Mudroňa 1191/5, 010 01 Žilina alebo telefonicky na čísle 0911 549 004 alebo mailom cez web www.johaninekolace.sk. Kupujúci pri svojej reklamácii uvedie druh tovaru, dátum zakúpenia tovaru, rozsah vady a cenu tovaru.
Pri reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o zakúpení(faktúru).
Predávajúci vybaví reklamáciu podľa možnosti bezodkladne, a to výmenou za iný, bezchybný tovar. V prípade, ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí vybavenie reklamácie podľa dohody do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie v zložitých prípadoch, avšak najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie v odôvodnených prípadoch, najmä, ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie výrobku alebo vráti kupujúcemu peniaze.